Wednesday, November 21, 2007

DN7 (Bucuresti-Nadlac) deviat

Important pentru cei care ies cu masina din tara pe la Nadlac. Eu am facut-o de vreo cinci ori pana acum si meru am injurat portiunea care trece prin judetul Hunedoara. Acum au facut-o de tot, au inchis 60 de km in jurul Devei, intre Orastie si Ilia. Toate masinile de tonaj greu, precum si toate autoturismele (teoretic cica se poate circula intre 12-15 si intre 19-8) sunt deviate prin Alba Iulia, Turda, Cluj, Orade, Arad - un ocol de vreo trei ore.

Aici aveti o harta a treburilor cu DN7 de care va povestesc, se incarca greu dar merita. Iar aici este comunicatul oficial al ANDR privind DN7.

Asa ca sfatul meu pentru cei care vor sa iasa din tara spre vest sa mearga direct DN1 Brasov - Cluj - Oradea si sa iasa prin Vama Bors.

Link super util - starea drumurilor nationale - eu il folosesc cand merg prin tara sau vreau sa ies (as vrea sa ies poate de tot) din tara: http://www.andnet.ro:6060/itn/and.asp

No comments: